Indah Ludiana: Indonesia’s next Playboy centerfold!


by IndCoup..

Playboy Magazine can’t seem to get enough of Indonesia’s sweet young things at the moment.

Because just a few months after Tiara Lestari’s groundbreaking photoshoot, Playboy has now invited the relatively unknown Indonesian sinetron actress and model Indah Ludiana to the US to bare her considerable charms.

And the good news is that she’s accepted!

Unfortunately though it may be a few months before the pictures become available. But judging by the photo of her below, I’m sure the wait will be worth it…

Indah Ludiana with her clothes on

3 thoughts on “Indah Ludiana: Indonesia’s next Playboy centerfold!

  1. Lumayan juga kok, pak! Punya pacar seperti itu mah gue tidak nolak.

    Apalagi kalau jadi ibunya anak-anak, bisa dipastikan secara genetis dinasti penerus saya menjadi lebih baik. Ada peningkatan yang signifikan.

    Hmm… ehem… ehem…

  2. Cukup mempesona dan tidak membosankan. Kalo pulang kerja, walaupun stress kalo ada yang sapa dan buatkan minum plus sum seperti dia, pasti hilang stress. asal gak matrek aja dan banyak maunya…. bisa pusing deh tante…..

  3. buat mas munggur.. :

    iya nih mas, saya juga kebayang klo punya bini kaya gitu, wuihh, bisa tahan gak keluar rumah😀 gimana ya caranya biar bisa punya bini kaya dia?? klo duit saya gak punya😀

    ngimpi mas… ngimpi😀

    salam..

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s